20 Şubat 2013 Çarşamba

RİVAL DE LOOP YOUNG TOMBUL KALEM (103 MİDNİGHT BLUE)

Kocaman bir tünaydınla yazıma başlamak istiyorum. Birkaç gündür yoğun çekimlerden dolayı bloğumla ilgilenemedim. Hatta bu yazıyı da çekim arasında yazıyorum. Şefim uymasın:))

Sizlere Rossman' dan daha önceden almış olduğum kalemden bahsetmek istiyorum. Rengi 103 midnigt blue. Çok güzel bir lacivert. 


Kalem hafif yağlı bir yapıda ve sürülmesi çok kolay. İçinde hafif sedef barındırıyor. Ben liner olarak kullanıyorum ama tüm göz kapağına uygulanabilir. 


Ben bu kalemi severek kullanıyorum. Rossman' a gittiğimde birkaç rengini daha almak istiyorum. Daha önceden aldığım için fiyatını hatırlayamıyorum. ama fiyat konusunda ekonomik bir ürün diyebilirim. 


Sevgiler...

8 yorum:

  1. Rengi çok hoşuma gitti,güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Kalem güzele benziyor.Bu renkte bir kalem istiyordum.Paylaşımın için teşekkür :)

    YanıtlaSil
  3. Bu renk bende de var :) çok seviyorum. şu kozmetik yığınında bulabilirsem ben de yazısını yazacağım =) çok güzel bi renk

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel görünüyor,güle güle kullan:)
    http://kozmetikturu.blogspot.com/

    YanıtlaSil