17 Mart 2013 Pazar

FLORMAR KAŞ FARI



Herkese tünaydın. Sizlere bugün Flormar kaş farından bahsetmek istiyorum. Daha önceden evde bulunan hiç kullanmadığım normal kahverengi farı sürüyordum. Onu kardeşime kaptırınca stoğumda bulunan Essence kaş farını sürmeye başladım. Ama ne zaman saçlarımı boyattım bu far gözüme çok koyu gelmeye başladı. Kuaförden çıkar çıkmaz kendimi Avcılar'da yeni açılan Flormar mağazasına attım. 

 




Flormar' ın kaş farı olarak 3 rengi var. Ben EB02 rengini aldım.
 
 

Ürün 3 gram ve bana uzunca bir süre gider. İçinde hafif kızıllık barındırıyor abartılı değil.    

 
Kolumdaki duruşları bu şekilde. Islak uyguladım çünkü parmağıma sürdüğümde rengi pek gelmiyordu. Ama fırçayla uygulandığında kolaylıkla rengini veriyor.

 
Normalde saçlarım kumral ama kaşlarım nedense koyu kahverengi. Bende kuaförde saçlarım boyanmışken kaşlarımı da boyattım. Duruşu bu şekilde:
 
 
Hatta buradaki ve buradaki makyajımda bu kaş farını uyguladım.
Essence kaş farındaki renkler saçımı boyattıktan sonra bana uymamıştı ama bu  renk bana uydu. Sonuç olarak ben Flormar' ın bu kaş farını sevdim.

Herkese iyi pazarlar...

 





10 yorum:

  1. bende seviyorum en açık rengini kullanıyorum bu kaş farının:)

    YanıtlaSil
  2. bak ben yeni gördüm flormarın kaş farını hemen deneyeyim, bu arada benim de saçım açık kumral ama kaşlarım neredeyse siyah o yüzden herkes saçımı boya sanıyor:) takibimdesin cnm:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dene canım bencede bende senin gibiyim boya konusunda:))

      Sil
  3. Benimde saclarim kumral kaslarim siyah boyatmak zorun kaliyorum oyle zor geliyor ki :( bu kas farinin en acik rengine mutlaka bakicam tesekkurler :)

    Bana da beklerim www.makyajsevdam.blogspot.com :)

    YanıtlaSil
  4. Bende kullanıyorum ve çok memnun kaldım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru canım bende memnun kaldım gerçekten:))

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Kendime kaş farı arıyorum. Boşluklar nedeniyle ilk defa kullanma ihtiyacı hissetmeye başladım. Flormar'ın bu farlarına bir bakayım en iyisi :)

    YanıtlaSil