28 Mart 2013 Perşembe

MUA PALET - UNDRESSED


Merhabalar. Bir kaç gündür eve geç geldiğim için bu yazımı artık iş yerinde yazıyorum. Allah'tan resimleri önceden çekmiştim:))

Bugün çok sevdiğim palet olan MUA'nın nude tonlarından oluşan paletini göstermek istiyorum. Paleti gitti gidiyor sitesinden, DBMS Kozmetik adlı satıcıdan yaklaşık 4 ay önce satın almıştım. 



MUA yani Make Up Academy paleti daha önce birkaç makyaj bloğunda görmüş ve çok beğenmiştim. Hemen sipariş verip çok kısa sürede elime geçmişti. Bu palete Naked 2' nin ucuz versiyonu diyebiliriz.


Palet toplam 12 renkten oluşuyor. Paletin  üstteki kısımdan 3 rengi mat yapıda ve açık renklerden oluşuyor. Geri kalan ve alt kısımdaki renkler koyu ve sedefli bir yapıya sahip. Mat renkler hariç diğer renkler daha kolay sürülüp rengini hemen veriyor.Ama bu sorun baz yardımıyla çözülebilir. 


Alttaki resimde paletin kuru uygulanmış hali


Bu farların ıslak uygulanmış halleri. Sağdan 4' lü sıra:


Bu resimdeki de soldan 3' lü ama üstteki resimden ilk farlar ile alttaki resimdeki sondaki farlar aynı:))



Bu resimde de komple paletin ıslak uygulanmış hali

 Yorumlarıma gelirsek:
- 12 renk fardan oluştuğunu düşünürsek fiyat bakımından çok iyi.
- Biraz tozutma problemi olabiliyor.
- Gündüz ve gece makyajlarında kullanılabilir renkler. 
- Mat renkleri rengini zor veriyor ama ıslak yada far bazıyla bu sorun çözülüyor. Diğer koyu renklerde baz uygulanmadan da rengini kolayca veriyor. 
- Ben ıslak yada baz yardımıyla uyguladığım için renkleri daha canlı elde ediyorum.
- Büyük gibi gözükse de boyutu komple elim kadar:))


Sonuç olarak ben bu paletten memnunum ve tavsiye ederim.

         







6 yorum:

  1. renkler şahane güle güle kullan güzelim ;)

    YanıtlaSil
  2. Bu paletin aynısından bende de var. Sanırım Urban Decay'ın Naked paletlerinin renk olarak kopyası :) Bende çok beğendim renkleri çok hoş.. Undress me too isimli paletini de almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  3. bende istiyorum bu paletten bi denk getiremedim gittiii:(

    YanıtlaSil