10 Nisan 2013 Çarşamba

AVON ULTRA COLOUR RİCH RUJ - RED 2000


Güneşli bir günden herkese merhabalar. Bugün ikinci kırmızı rujumu size göstermek istedim. Daha önceden red 2000 tester ruju vardı bende. Onu bitirmiştim ve bitince geçen sene tam boyunu aldım. 



Kolumdaki duruşları bu şekilde. İki tane resim ekledim. Biri beyaz diğeri sarı ışıktaki duruşları.

Dudağımda duruşu bu şekilde (kenarlarına kalem kullanmadım)

Yorumlarıma gelirsek:
- Bu rengin her ten rengine uyacağını düşünüyorum.
- Asla kurutma yapmıyor.
- Hafif parlak satenimsi yapıda ve kapatıcılığı iyi.
- Ağır baskın bir kokusu yok.
- Kalıcılığı orta seviyede.
- Fiyat konusunda geçen sene aldığım için birşey diyemeyeceğim. Ama indirimde denk gelirseniz uygun fiyatlı bir ürün.

Bu seriden birkaç renk daha alacağım.  Düşündüğüm renkler chic, carnation, iced coffe, sparklink peach. İçlerinden elemeler yapacağım:))

Daha göstereceğim 3-4 kırmızı tonlarında rujum daha olacak.


Sevgiler...




7 yorum:

  1. bende de numunesi vardı bu rujun. güzel bir kırmızı :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba makyajlı kareler; ücretsiz banner reklam süreniz sona ermiştir. Banner reklamınızı 3 ay boyunca ücretsiz olarak tekrar ana sayfamızda yayınlamak istiyorsanız detaylara buradan ulaşabilirsiniz...

    YanıtlaSil
  3. avon rujlarini ben cok severek kullaniyorum gercekten cok guzeller

    YanıtlaSil
  4. avonun rujlarını beğeniyorum bu renkte güzelmiş canım iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil