9 Nisan 2013 Salı

PURE BEAUTY GÖZ KREMLERİ POMEGRANATE ANTİOKSİDANT EYE CREAM VE BLACK PEARL EYE CREAM


Merhabalar bugün sizlere daha önceden Watsons'tan ikincisi %50 indirim kampanyasından almış olduğum Kore'ye ait kozmetik markası olan Pure Beauty' nin narlı ve siyah seriye ait olan göz kremlerimden bahsetmek istiyorum.

Watsons Pure Beauty Black Pearl göz kremi için ne demiş:
Bileşimindeki SYN-COLL ciltteki ince çizgileri yumuşatır ve şişkinliği azaltır. Göz çevresi çevresindeki derinin yenilenmesini destekleyen bu özel krem, daha parlak ve canlı bakan gözler sunar.

Narlı seri için açıklamasını aradım ama sitesinde yoktu. İçeriğinde vitaminler barındırdığı için hassas göz yapısına sahip kişiler kullanabilir gibi geliyor. Çünkü benim cildim hemen reaksiyon gösterip pul pul kurumaya başlıyor. Her ikisinden de böyle bir etki görmedim.


 
Her ikisini dönüşümlü olarak kullandım. Anlayacağınız hangisi elime gelirse onu sürdüm. Black Pearl serisi daha çok kullanmışsın diyebilirsiniz. Hangisi daha azsa onu daha çok kulladım bitsin diye ve bitmek üzere.

 
Yorumlarıma gelirsek:
- Her ikisininde yağlı bir yapısı yok. Bu özelliği çok güzel.
- Benim cildim normalde milya oluşumuna müsaittir. Her ikisi de yağ butoncuğu falan yapmadı .
- Yoğun bir parfüm kokusu yok. Çok hafif ve güzel kokuyor.
- Yaklaşık olarak 4-5 aydır her ikisini de dönüşümlü olarak kullanıyorum. Fazla kuru olmayan göz yapısına sahibim ve nemlendirme açısından her ikisi de bana yeterli geldi.
- Göz altım uyku düzenimden dolayı biraz şişti. Şişlikler artık eskisi gibi kalmadı.
- Göz çevresi daha aydınlık bir görünüme kavuştu.
- Narlı seri 20 yaşından sonra kullanılabilir bence.
- Fiyatı 20TL-25TL arasında olması lazım.
 
Genel olarak her ikisini de sevdim. Tekrar alırım.
 
 

5 yorum:

  1. ben pearly serisininkinden almıştım bana yaramadı:(
    gözlerimde kızarıklık yanma ve akma oldu narlıdan almak istiyorum aslında ama öteki yüzünden korktum açıkçası :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa:( ciltten cilde değişiyor işte:(
      narlı daha hafif ama testerlardan dene canım

      Sil
  2. iyiki hatırlattın saol canım. fiyatı unutmuşum ekledim:)) 20-25 tl arasında olması lazım:))

    YanıtlaSil
  3. bende Pure Beauty Black Pearl serisinden gündüz kremi ve göz kremini aldım .göz kreminden memnunum +25 yaş için ideal demişti satış temsilcisi ince çizgiler üzerinde etkisi varmış ama gel gelelelim ki gündüz kremi yüzüme iyi gelmedide her cilt tipine uygun yazmasına rağmen ama göz kremini tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tatlım 25 yaş üstü için ben 29 um. o yüzden de aldım ve memnun kaldım.

      Sil