18 Haziran 2013 Salı

MAYBELLİNE COLOR SENSATİONAL RUJ - 620 PİNK BROWN


Merhabalar. Bugün sizlere anneler günü indiriminden almış olduğum Maybelline Color Sensational serisinden 620 no'lu Pink Brown ruju göstermek istiyorum.




Yaklaşık bir aydır bu ruju kullanıyorum ve çok sevdim. Elim genellikle hep bu ruja gitti:))

 
Yorumlarıma gelecek olursak:
  • Bende herhangi bir kurutma yapmadı,
  •  
  • Nemlendirmesi gayet başarılı,
  •  
  • Kalıcılık olarak gün içinde tazelenmesi gerekiyor ama bende 3-4 saat kaldı,
  •  
  • Mat, nemli ve kremsi bir yapıya sahip,
  •  
  • Fiyat olarak indirim zamanı 10-12 TL gibi bir fiyata alınabilir,
  •  
  • Bu renk her cilt rengine ve her makyaja uyacağını düşünüyorum. Elim ne süreceğime karar veremediğim zamanlarda hep bu ruja gitti,
  •  
  • Ambalaj olarak dış kabı çabuk çiziliyor,
  • Rengi koyu nude diye tabir edilebilir. Kahverengi ve pembe tonlu:))
  •  
 
Burada yapmış olduğum makyajımda bu ruju kullanmıştım.
Elimdeki duruşu aşağıdaki gibi:

 
Bu seriden 162 Feel Pink ve 553 Glamourous Red renklerini de almak istiyorum. Renk olarakta yapı olarakta tavsiye ederim.
 
Sevgiler...
 
 
 
 
 
 
 

12 yorum:

  1. Rengi çok hoş güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. Gercekten cok hos bir rengi var.tam nude sevmeyenler icin alternatif olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle canım. ben tam nude rengini sevmiyorum bu süpper:))

      Sil
  3. Benim de feel pinkte gozum var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemde nasıl yazda geldi tam pembe sürmelik oldu:))

      Sil
  4. feel pinkte çok güzel canım memnun kalırsın, bana tavsiye ettiğin bu rujdu kesin,not aldım fakat gittiğim yerlerde kalmamıştı alamadım hatta göremedim rengini bile şimdi görüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım sana dediğim ruj buydu. sıradaki alacağım ruj feel pink olacak kesin:))

      Sil
  5. doğal nude tonu gibide geldi ama yapısının muhteşem olduğunu anlayabiliyorum burdan güle güle kullan dadlım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım. ben tam nude rengini çok soluk buluyorum ama bunu sevdim. dudaklarımın kenarları pembe pembe çıkmıyor bunda:))

      Sil
  6. günlük makyaj için çok uygun bir renkmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlim gunluk bir renk ama gece makyajindada agir goz makyaji yapinca da cok hos duruyo canim

      Sil