25 Temmuz 2013 Perşembe

ORİFLAME POWER SHİNE RUJ- CLOVER HAZE

Merhabalar. Bugün sizlere geçen sene bitirip ve geçen ay ikincisini almış olduğum Oriflame' nin Power Shine serisinden Clover Haze isimli rujdan bahsetmek istiyorum. 
 
Oriflame bu serinin rujlarının içeriğindeki kuşburnu tohumu ve E vitamini sayesinde dudakları nemlendireceğinden bahsediyor.
 
Bol ışıltılı ama simli olmayan bu rujları genellikle yaz aylarına daha çok yakıştırıyorum. Bendeki rengi özellikle yazın çok kullanıyorum.
 
 
Yorumlarıma gelecek olursak:
  • Bu serinin rujları yukarıda da belirttiğim gibi ışıltılı ama simli olmayan hafif bir yapıya sahip.
  • Yumuşak bir yapıya sahip ve çok kolay sürülüyor. Yumuşak olduğu için sürerken fazla açmama gerekiyor, zira kırılabilir.
  • Nemlendirme özelliği sayesinde kurutma yapmıyor.
  • Renk verme ve kalıcılık açısından zayıf olduğunu belirtmek istiyorum. Gün içinde tazelemek gerekiyor.
  • 15 renk çeşidi var.
  • Kavunlu bir kokuya sahip ama kesinlikle baymıyor. Kokusunu ben çok seviyorum. Ama koku olayını sevmiyorsanız tavsiye etmem.
  • 1.6 gram olduğu için bitirmek zor değil.
  • Fiyat olarak katalog fiyatı 20 TL civarı. Ama indirime girdiğinde 10-12 TL' ye fiyatı inebilir. Ben görümcemden temsilci olduğu için indirimli olarak alıyorum.
Gün ışığında farklı açılarla çektiğim swatcları aşağıda

 
 
Sevgiler....

6 yorum:

  1. Geçen sene bir tane kırmızısından bitirmiştim.Çok güzel kokuyordu.Ama kremsi yapısından olsa gerek çok çabuk bitti.

    YanıtlaSil
  2. Ben bu seriyi görüp görüp hiç almadım. Sen seviyorsan temsilci bulduğumda denerim :)

    YanıtlaSil