26 Eylül 2013 Perşembe

ESSENCE LİQUİD İNK EYELİNER


Bugün sizlere yaklaşık bir aydır kullandığım Essence' nin ince uçlu eyelinerini göstermek istedim.

Bu eyelinerin bir de waterproof olanı var.Hatta stantta denedim. Gerçekten çıkmadı. Ama waterproof özelliği olan ürünleri pek kullanmadığım için tercihim normalden yana oldu.


Yorumlarıma gelirsek:

- Rengi simsiyah ve kalıcılığını başarılı buldum. 

- Fırçası ince uçlu olduğu için yeni sürmeye başlayanların zorlanabileceği bir ürün. 

- Biraz geç kuruyor. Kuruyana kadar ben gözlerim kapalı duruyorum yoksa göz kapağına bulaşıyor:))

- Fırçası ince uçlu olduğu için tecrübeli arkadaşlar güzel şekiller verebilirler.

- Ambalaj olarak iyi. Boyut olarak benim ellerim küçük yarım karıştan biraz fazla boyu:))

- Ürün 3 ml. ve fiyatı 7-8 TL civarıydı.


Sonuç olarak uygun fiyatlı güzel bir ürün arayanlara tavsiye ederim.

Aşağıda elime uygulanmış fakat kurumamış olarak resimleri var:)

Öpüldünüz....









6 yorum:

  1. Ben rossmanda bunu 3 liraya gördüm ama kararsız kalmıştım alsaymışım keşke ya güzelmiş siyahlığı güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım. Indirim zamani demek gormussun sen

      Sil
  2. Güle güle kullan canım, ben de 2 tane eyeliner var şu an ama kalem kullanmak kolayıma gitti yaz boyunca inşallah kışın kullanıp bitiririm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım:)) bazen banada kalem kullanmak daha kolay geliyor özelllikle yazın daha çok kullanıyorum. linerları 1 aydır kullanıyorum bende:))

      Sil
  3. biri bana eyeliner kullanmayı öğretsin lütfeeen. imrenerek bakıyorum eyelinerli gözlere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))) önceden bende öyleydim yapa yapa elim alıştı tatlım. ama ilk yaparken görmeliydin beni:)))

      Sil