12 Eylül 2013 Perşembe

ORİFLAME LIP IMPACT CRAYON - ELECTRIC RED


Merhabalar. Geçen hafta sizlere burada Max Factor' ün kalem rujunu tanıtmıştım.
Bugünde sanırım Mart ayında kataloğa konulmuş bir üründen bahsetmek istiyorum. Oriflame Lip Impact kalem ruj. 
Bendeki rengi Electric Red. Ve kırmızı rujlarıma bir yenisini daha eklemişim. 
Bendeki nedir bu kırmızı ve pembe aşkı biri bana dur desin:)))))
 
Yorumlarıma gelirsek:
 
- Pigmentli, hafif parlak bir yapısı var. Ama gloss gibi değil.
 
- Sürüldüğünde yoğun bir renk veriyor ve üstünden tekrar geçmenize gerek kalmıyor.
 
- Kremsi, sürümü yumuşak, nemlendirici özelliği bulunan bir yapıda ve dudağı asla kurutmuyor.
 
- Kalıcılık olarak dudağımda 4-5 saat kaldı diyebilirim. Sabah sürdüğümde öğlenden sonra dudağımda hala o hafif kırmızılığı kalmış oluyor.
 
- Dışı plastikten yapılmış.
 
- Bence tek olumsuz yanı Max Factor' de olduğu gibi asansörlü ya da alttan çevirmeli olmayışı. Plastik olduğu için kalemtraşla kolay açılıyor ama kalemtraşla açmak içinde ucuna kadar rujun bitmesi gerekiyor. Bir de ben buzdolabında biraz bekletip öyle açıyorum.
 
- Fiyat olarak indirimli 13-14 TL' ye almıştım. İndirimsiz fiyatı sanırım 23 TL olması lazım.
 
Tavsiye ederim çünkü çok sevdim bu kalemi. Diğer renklerine de mutlaka bakacağım.
 
 
Kolumdaki duruşu ışığa göre aşağıdaki gibi:)

Dudağımdaki duruşu da bu şekilde. Biraz flu çıkmış ama arkadan ışık geliyordu:)) Fotoları kendim çekiyorum, nezle olduğum içinde tam göremiyorum idare edin beni birkaç gün:)))
 
 

6 yorum:

  1. Kırmızı ruja aşkımı biliyorsan bunuda beğenmemem mümkün değil sanırım :S harika süper şahane !Şikerim resmen bayıldım dudaklarındaki duruşuna !!güle güle kullan sürüştür ...Özelliklerinide okudum bence fiyatına göre çok çok iyi 15tl,H&M deki kalem rujlara takıldım bu ara onlardan alıp bir ruj bitirisem eğer bu bebeği denemek isterim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım. tavsiye ederim sanada denemelisin bence:))

      Sil
  2. Bende kullanıyorum. Ve cidden cok begendim. Son gittiğim düğünde kullanmıstım aksam 6 gibi yaptığım makyaj gece 12de halen aynı sekilde duruyordu. Genelde ruj pek kalmaz, tazelemem gerekir ama bunda öyle birşey yaşamamak tekar alırım listeme eklememe yetti =) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi kalıcı olması ve tazelememek çok süpper bişey. güle güle kullan canım sende:))

      Sil
  3. nasıl bi kalemtraşla açıyorsun bir sürü boy boy kalemtraş almama ragmen bi türlü açılmıyor bendeki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. avonun ikili kalemtraşı var onunla açıyorum canım büyük kısmı tam oluyor.

      Sil