9 Aralık 2013 Pazartesi

M.ASAM MAGİC FİNİSH SİHİRLİ FONDÖTEN


Herkese merhabalar. #syafrodit eventi sponsorlarımızdan M. Asam bizler için harika bir ürün hediye etti. Kendilerine çok teşekkür ediyorum.

Ve sizlere bu muhteşem ürünü tanıtmak istiyorum. Ürünümüz M. Asam Magic Finish. 
 
Normalde 0 fondöten kullanan birisiyim. Ama bu ürün muhteşem, tek kelime ile bayıldım.
 
Hemen yorumlarıma geçiyorum:
 
"BB krem mi" hayır kesinlikle değil. BB kremlerde cilt için uygun renk arıyoruz ama bu üründe öyle bir sorun yok. Her tene muhteşem uyum sağlıyor ve cilt rengini alıyor.
 
Yapısı hafif ve köpük kıvamında. Yüze sürüldüğü andan itibaren pudramsı bir hal alarak kadifemsi bir görünüşe dönüşüyor. Ayrıca üstüne tekrardan pudra geçmenize gerek kalmıyor. 
 
Kapatıcı çok iyi, mat bir görünümü var ve parlama olayı hiç yok.
 
Gün içerisinde bulaşma, dağılma vs yapmadı. Ayrıca makyajım uzun bir süre bozulmadan dayandı.
 
Koku olarak
 
Ambalajı dayanıklı ve çekici gri ayna görüntüsüyle göze hitap ediyor. 
 
Ürün 30 ml.lik ve bir sene kullanım ömrü var. Ürünün 30 ml.lik olması gözünüze küçük gelmesin çünkü çok az bir miktarı tüm yüze yetiyor.
 
Fiyat olarak 85 TL-95 TL arası olması lazım. Bu ürünü ve diğer M. Asam ürünlerini yetkili eczanelerde ve artık Watsons ve Gratis mğazalarında bulabilirsiniz.


Aşağıdaki resimlerde görüldüğü gibi ilk parmağa koyu geliyor. Bu sizi yanıltmasın. Yayıldığı anda hemen cildin rengini alıyor ve muhteşem kapatıcılık ve pudramsı bir görünüm ağlıyor.

Yüzümde de uygulanmış halini görüyorsunuz. Kesinlikle başka kapatıcı pudra vs. kullanmadım. Tek başına bu fondöten herşeyi halletti:))
 
İçeriği bu şekilde:

İlk başta M. Asam bu ürün için neler demiş:

M. Asam®’ın Magic Finish cildinizdeki gözenekleri doldurmadan daha pürüzsüz bir cilt görünümü elde etmenizi sağlar.
Az miktarda Magic Finish kullanarak yüzünüzde meydana gelen farklılığı hissedin.
Bu son derece yumuşak makyaj tamamlama ürünü yüzünüze kolaylıkla uygulanır ve istenmeyen sivilceleri kapatır ve cildinizdeki gözenekleri tıkamadan doğal fondöten görevi görür ve cildiniz nefes alır.
Cildiniz kadifemsi bir görünüme sahip olur. Pudra kullanmanıza gerek kalmaz. İpeksi, parlak ve kusursuz bir cilde sahip olmanın keyfini çıkarın!
Magic Finish tüm cilt renklerine uyum sağlar ve M. Asam® Magic Finish dermatologlar tarafından kapatıcı olarak tavsiye edilmektedir.
Magic Finish ile cildinizde sihri hissedin.


Sevgiler...

11 yorum:

  1. Hafta sonu bende kullandım tek kelimeyle harika bir ürün

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel bir urun cnm sana cok yakismis

    YanıtlaSil
  3. Ben de severek kullanıyorum, çok güzel bir ürün :)

    YanıtlaSil
  4. yuzunuzde sarımsı bır renk bırakmış kolunuzda aynı ton mevcut urunlemı alakalı ?

    YanıtlaSil
  5. Yooo yüzüm sarı falan değil kolumu fazla yaymadim göstermek icin

    YanıtlaSil
  6. Kapatıcılığı için iyi demişsiniz takip ettiğim kadarıyla yüzünüz normalde de çok kusurlu değildi benim cildimde sivilce lekeleri var kapatır mı sizce

    YanıtlaSil