7 Şubat 2014 Cuma

MAYBELLİNE EYESTUDIO MONO TEKLİ FARLAR


Merhabalar. Sizlere severek kullandığım Maybelline tekli farlarımı göstermek istiyorum.


Renkleri soldan:
01 Snow White,
720 Iced Fudged 
621 Sparkling Gold
440 Couture Bleue


Yorumlarıma renk olarak ayrı ayrı bahsetmek istiyorum:

- Iced Fudged isimli farı Mac Satin Taupe ye benzerliği ile bir dönem dikkat çekmiş bir far. İçlerinden en çok bu farı seviyorum. Harika renk geçişleri sağlıyor. Tek başına bile yetiyor.
Tozutma olayı bu farda pek yok. Yumuşak ve sedefli bir yapısı var. Pigmentasyonu iyi. Kalıcılığı orta seviyede ama ıslatarak ya da far bazıyla kalıcılığı arttırılabilir. 

- Snow White rengi kaş altı ve göz pınarını aydınlatmak için genelde kullanıyorum ama komple göz kapağına uygulayıp eyeliner ve rimelle de güzel bir görüntü elde ediyorum.
Tozutma olayı pek yok. Sedefli bir yapısı var ama sim ve yanar dönerli bir renk içermiyor. Pigmentasyonu ve kalıcılığı orta seviyede.

- Sparkling Gold rengi tam altın rengi değil bunu belirteyim. Tek başına uygulama ve diğer renk farlarla uygulama yapılabilir.
Tozutma olayı orta derece diyebilirim. Pigmentasyonu ve kalıcılığı orta seviyede. Simleri biraz büyük gibi. Dikkatli uygulamakta fayda var.

- Couture Blueu renginin pigmentasyonu ve kalıcılığı ortanın altında. Göz kapağına uygulama yaparken rengini tam vermiyor. Ben far bazıyla yada ıslatarak uygulama yapıyorum. Böylece kalıcılığı artıyor.

Üründe gramaj olarak herhangi birşey belirtilmemiş fakat uzunca bir süre gider.
Ben indirimde almıştım ama ortalama 10 TL gibi bir fiyatı olabilir.

Aşağıda soldaki resimde kuru olarak uygulama yaptım. Lacivertin rengini verebilmek için üstünden bayağı bir geçtim.
Sağdaki resim ıslak uygulamış halidir.






2 yorum: