20 Mayıs 2014 Salı

EN SON ALINANLAR


Merhabalar. İtiraf ediyorum en son aldıklarım yazısını evet ne zaman yazdım hatırlamıyorum:)

Doğum, ev taşıma, Tekirdağ' da kalma vs derken aldıklarım hep bölük pörçük oldu. Anneler günü indiriminden Tekirdağ' da olduğum için maalesef faydalanamadım ama arada da olsa bir kaç kaçamak yapmıyor değilim.

 Evett en son neler almışım acaba hemen bakalım.


Pastel ojeler 27 (krem rengi), 141 ve Flormar 99.
Neutrogena bakım kremi: Anneme aldım yoksa benimkine el koyacaktı:))
Down Under Natural's Argan Oil saç bakım kremi: Tekrar tekrar alırım.
Mindivan Isırganlı şampuan: Aktardan aldım ama temizlemesini vs beğendim. 


Kendimi ödüllendirip araya birde spor ayakkabı eklemiş olabilirim:)))

5 yorum:

  1. Güle güle kullan iyi günlerde ,ayakkabılar pek bir güzel...

    YanıtlaSil
  2. Güzel günler de kullan canım =)

    YanıtlaSil
  3. merhaba,
    1 haziran pazar günü yaza merhaba konseptli blogger çay etkinliğine katılmak ister misiniz?
    http://ilkblogdenemem.blogspot.com.tr/2014/05/1-haziran-blogger-bulusmas-varrrr.html

    YanıtlaSil