6 Ağustos 2014 Çarşamba

ÜRÜN İNCELEMESİ: BIOTHERM AQUASOURCE NEMLENDİRİCİ VE GÖZ KREMİ


Merhabalar. Bugün sizlere Biotherm tarafından gönderilmiş olan Biotherm Aquasource gündüz kremi ve göz kreminden bahsetmek istiyorum.



Biotherm Aquasource gündüz kremi hoş kokulu, jel şeklindeki yapısı ve sürüldükten sonra hızlı bir şekilde cilt tarafından emilmesi ile cildinizin ferahladığını nemlendiğini hissediyorsunuz.  

Çok az bir miktar nemlendirme açısından yeterli oluyor. 

Bende ki ürün 15ml. ve 2 aydır kullanmama rağmen daha yarısındayım.

cildimde bazen bölge bölge kuruma problemi oluyor. Bu bölgeleri çok güzel nemlendiriyor ve asla yağlanma problemi yapmıyor.

Makyaj altına güzel bir baz görevi de görüyor.

İçerisinde parfüm barındırıyor ama bu benim için sorun değil. Kokusu çok hoş ve hafif.

İçeriğinde benzersiz mineral bileşimi potasyum, kalsiyum, demir ve manganın yanı sıra B2, B6 vitaminleri ve 23 aminoasit içeriyor.

Cildim hassastır ve milyaya müsaittir. Bu sebeple her ürünü kullanamıyorum. Fakat bu kremde herhangi bir yan etkisini görmedim.


Gündüz kreminden sonra gelelim Biotherm Aquasource Eye Perfection göz kremini anlatmaya:) 


 Görüldüğü gibi ucunda bilyalı aplikatörü var. Yalnız aplikatörden krem bilyayı uygulama yaparken çıkmıyor. Mutlaka kremi biraz sıkmak gerekiyor. Ayrıca ben kremi yedirmek için parmak uçlarımda kremi dağıttım.

Krem tüp içinde olduğu ve bilyalı olduğu için hijyen konusunda süper.

Sürüldüğü anda cilt tarafından emilip, göz çevremin nefes aldığını ve ışıldadığını görebiliyorum.

Jel kıvamındakiyapısıyla nemlendirme konusunda başarılı. 

Kırışıklık bakımı olarak bir etkisi yok ama nemlendirme ve şişlik konusunda size yeterli gelecektir.

Kremi gece uyguluyorum ve sabah kalktığımda etkisini ve nemlendirmesini hissedebiliyorum.

İçerisinde parfüm yok, kokusuz.

Özellikle 22-28 yaş arasına öneririm.
 
İçeriği bu şekilde:
Tüm Sephora, Sevil ve Tekin Acar mağazalarında Biotherm ürünlerini bulabilirsiniz.

Sevgiler....


4 yorum:

  1. sevil mağazasına yolum düşerse bir bakayım :)

    YanıtlaSil
  2. Ben aquasource eye perfection siparis ettim gitti gidiyordan krem geldi ve siz kokusuz demissiniz ama benim kremimde şurup gibi bi koku var. Bir problem olabilir mi kullanmaya cesaret edemedim

    YanıtlaSil
  3. Kokusuz demissiniz ama benim kremim şurup gibi kokuyor bir problem olabilir mi gitti gidiyordan almistim

    YanıtlaSil
  4. Ben de yeni aldım bakalım Nasıl olcak :)

    YanıtlaSil