4 Ağustos 2014 Pazartesi

ÜRÜN İNCELEMESİ: EYEKO BLACK MAGİC DRAMA&CURL RİMEL VE LİQUİD EYELİNER


Merhabalar. Sizlere sevgili Nihal ve Pınar' ın düzenlemiş olduğu Garden Event 2014 etkinliğinde Sel-Tek kozmetik tarafından hediye edilmiş olan  Eyeko Balck Magic Drama&Curl rimel ve keçe uçlu eyelinerinden bahsetmek istiyorum.

Sel-tek Kozmetik firması tarafından ülkemize getirilen Eyeko markasının ürünlerini seçkin eczanelerde bulabileceğiz. 



Daha önceden Eyeko markasına ait rimelini blog dünyasına adım atmadan önce çok severek kullanmıştım.



 Dünya starları ve make-up artistleri tarafından tercih edilen Eyeko,
kaş ve kirpikleri kökten uca besleyen A ve E vitamini, keratin, shea butter, gingko biloba ve bitkisel  proteinlerle donatılmış zengin içeriği ve ayrıca
Paraben, SLS ve SLES içermeyen güvenli yapısıyla "Sağlıklı göz makyajı" cümlesini kendine ilke edinmiş bir marka Eyeko.



 Eyelinerinden  bahsedecek olursak;

Ürünün ambalajı çok hoş ve tutuş şekli kullanım kolaylığı sağlıyor. Ayrıca keçe uçlu olması hem rahat hem de düzgün bir uygulama sağlayıp eyeliner sürmeye yeni başlayanlar veya süremeyenler için uygun bir ürün.

Keçe uçlu olması sizi yanıltmasın ucu çok ince ve ince liner sevenler için biçilmiş kaftan:) Böylece istenilen şekilde liner sürme olanağı sağlıyor. 

Uygulama sonrasında hızlıca kuruyor.

Dokusu yumuşak, ayrıca suya da dayanıklı.

Kesinlikle mat değil ve çok keskin bir siyahlığı yok bunu belirtmek isterim. Ama siyahlığı benim için yeterli.

Gün içerisinde herhangi bir akma, bulaşma, birikme yapmadı. 

Normalde yüzüm hassas olduğu kadar gözlerimde hassastır ve bazı ürünlerde gözlerim anında sulanma ve batma sorunu yaşıyorum. Fakat bu üründe herhangi bir sorunla karşılaşmadım.


  

Eyeko Black Magic Drama&Curl (çarpıcı kirpikler) rimelden bahsedecek olursak;

İlk ambalajından bahsedecek olursak bildiğimiz rimel ambalajından farklı ve tüp içinde.

A ve E vitamini içerip kirpikleri besliyor ve içerisinde shea butter, gingko biloba ve keratin bulunuyor. Tabi Paraben, SLS ve SLES içermemesi de benim için + bir özellik.

Fırçası kıvrımlı ve elde tutuş şekli olarakta kullanımı kolay. 

Suya dayanıklı olduğunu belirtmeliyim ki gerçekten de test edilip onaylandı:) Bir gıdım akma yok. Ama temizlemesi çok kolay. Ben yüz temizleme jeli ardından da temizleme suyu ile rahatça çıkarıyorum. 

Normalde rimeli tek kat uygularım ki zaten kirpiklerim de minnacık benim için yeterli oldu ve uzattı. Ayrıca kirpiklerde topaklanma vs. olmadı.



Sel-tek kozmetik tarafından ülkemize gelen Eyeko markasının ürünlerini yetkili eczanelerden temin edebilirsiniz.

2 yorum:

  1. Bende rimeline bayılyıorum favorilerim arasında artık ama eyelinerim kurudu canım senin eyelinerin durumu nasıl ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kurumadi canim ilk gunku gibi hatta kece kisminda deformasyon bile olmadi

      Sil