3 Kasım 2014 Pazartesi

EKİM AYI BİTENLER #21

Merhabalar. Bitenler yazımın ardından 1 ay daha geçti ve bir bitenler yazısı ile daha karşınızdayım. Lafı çok uzatmadan neler bitirmişim hemen bakalım.


Otacı bitki özlü şampuan: Detaylar burada . Tekrar alabilirim.

Otacı Argan el&tırnak bakım kremi: Detaylı yazısı burada. Yedeğimde var:)

İxora ıhlamur özlü kolonya: Kokusu bana ağır geldi. Bunu değil ama başka çeşidini alabilirim.

Booderma Sebium yüz temizleme jeli: Detaylı yazısı burada.

Essence Liquid ink eyeliner: Detaylı yazısı burada. Tekrar alır mıyım derseniz belki ama başka ürünler denemek istiyorum.

Avon Viva By Fergie ve Out spoken By Fergie parfümler: Zaten diplerinde kalmıştı bitti gitti:) ama tekrar alırım:)

Avon vücut spreyi: Hangi çeşidi olduğunu bilmiyorum ama yaz aylarında en çok bunu kullandım. Çiçeksi bir kokuydu sevdim tekrar alırım.

Advance White diş macunu: Sevdim tekrar alırım.

Mybelline One By Volume rimel: Tekrar almam, başka ürünler denemeye devam...

Dove sabun
Islak mendiller
Krem numuneleri

Aşağıdakilerde kardeşime anneme ve babama...

Aşağıdakiler de arkadaşıma verdim.

Sevgiler...

2 yorum: