10 Ocak 2015 Cumartesi

İSTANBUL AKVARYUM'DA DEVR-İ ALEM

Merhabalar. Geçtiğimiz haftalarda Luna Organizasyon' un daveti ile Florya' da bulunan İstanbul Akvaryum' a gittim. Bazı tanıdığım blogger arkadaşlarımda oradaydı ve yeni blog arkadaşlarla da tanışma fırsatım oldu. Çok keyifli bir gün geçirdik ve çok eğlendik. Luna Organizasyon yetkilisi Hale Hanım' a çok teşekkür ediyorum.

İstanbul' da oturuyorum ama İstanbul Akvaryum' a gitmeye bir türlü fırsatım olmamıştı. Çok güzel, keyifli ve büyülü bir ortamı var. Gerçekten Devr-i Alem' e gittik:))

Rakamlarla İstanbul Akvaryum

- 6.800 metreküp su hacmine sahip, toplam 64 adet tank,
- 100 dönüm arazi içerisinde, toplam 22 bin m2’lik 2 katlı dev proje,
- İstanbul Akvaryum’a ait 1.200 araçlık 32 bin m2’lik otopark alanı,
- 6.000 m2’lik ziyaretçi alanı,
- Karadeniz’den başlayıp Pasifik’e kadar uzanan 1,2 kilometre uzunluğundaki, özel temalı gezi güzergâhı,
- Birbirinden ilginç türlerin bulunduğu yaklaşık 1.500 çeşit, toplam 15 bin adet kara ve deniz canlısı,
- 2 adet 15 kişilik 6 akslı 5D sinema salonu, 7 ayrı film izleme seçeneği, rüzgâr, sis, su gibi efektler yaşatan sıra dışı sistem,
- İstanbul Akvaryum içerisinde 470 m2’lik alana sahip hediyelik eşya birimi,
- Gezi güzergahı üzerinde 3 kafe,
- Bir tarafı Panama Kanalı manzaralı, diğer tarafı deniz manzaralı 1 adet restoran.


İstanbul Akvaryum' un içerisinde 5D sinemadan Aynalı labirente, dalıştan fotoğraf çekimine kadar içeride bir çok aktivite bulunuyor. 

Akvaryum geziniz ardından çıkışta bulunan hediyelik eşya mağazasına uğrayarak birbirinden güzel ve İstanbul Akvaryum’a özel ürünlerden satın alabilirsiniz. 


İstanbul Akvaryum açılış ve kapanış saatleri:

Hafta içi 10:00-9:00
Haftasonu 10:00-20:00

Sizleri fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum. 












Devr-i Alem sonrasında bizler için harika bir masa hazırlanmış ve hediyelerimiz bizleri bekliyordu.

Sizde İstanbul Akvaryum' da Devr-i Alem' e gitmek isterseniz 23 Ocak tarihine kadar bu kuponun çıktısını alarak %20 indirimli olarak gidebilirsiniz.

Bu harika organizasyona davet ettikleri için Luna Organizasyon ailesine ve güler yüzüyle bizlerle tek tek ilgilenen Hale Hanım' a çok teşekkür ediyorum.


Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder