26 Temmuz 2015 Pazar

BİOBLAS COLOR&MORE (10.0) AÇIK SARI SAÇ BOYASI DENEYİMİM

Herkese merhaba. Bayramdan önceki haftada Biota Laboratuvarları tarafından deneyimlemem için Bioblas saç boyası ve şampuandan oluşan bir paket aldım. 


İnce telli ve dökülen saçlara sahibim. Ayrıca sarı saçı çok seviyorum. Yaklaşık 2 senedir saçlarımı sarıya boyatmıyorum ama hep sarı saç ta sarı saç diye tutturuyordum. Daha sonra ombre yaptırmaya karar verdim ve Biota' dan tercihimi 10.0 numara açık sarı renginde yaptım.


Bakalım benim boyam nasıl olmuş:)

Ombre yaptıracağım için seçimimi kuaförden yana kullandım ve boyamı alıp kuaförümün yolunu tuttum.

Paketin içerisinde oksidan krem, krem boya, 5 mineral&vitamin içeren bitkisal yağ, şampuan, maske ve eldiven çıkıyor. Ayrıca nasıl uygulama yapacağımızı gösteren kullanma kılavuzu yer alıyor.

Bitkisel yağı oksidan krem içeren şişenin içerisine boşaltıyoruz. Ardından krem boyayı ekleyip iyice karıştırıyoruz. 

 
Saçlarıma boyayla ombre uygulaması yapıldı ve normalde 40 dk bekletiliyor ama biz 45 dk. gibi bir süre beklettik. 
Şunu belirtmek isterim Bioblas saç boyası normal boyalar gibi ağır kokmuyor ve kesinlikle saç derisinde kaşıntı ve yanma yapmadı.

Süre dolunca içerisinden çıkan şampuan ve maske ile saçım yıkandı. Bu arada kuaförüm ve asistanları şampuan ve 5 dk uygulanan maskenin kokusunu ve saçta bıraktığı hissi çok sevdiler.

Evet şimdi gelelim saçımın ilk ve son haline....


Nasıl olmuş sizce, ben çok beğendim. Bitkisel yağdan dolayı da saçlarımda herhangi bir hasar olmadı ve saçımın daha parlak ve canlı olduğunu hissettim.


Eeeee bu arada da Bioblas Boya ve Röfleli saçlar için özel olarak üretilen şampuanını kullanmaya devam. Onun da yorumları biraz daha kullandıktan sonra gelecek.

Sevgiler...






5 yorum:

  1. Saçlar harika olmuş canım güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş çok beğendim :-))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel canım,bende annemde kullandım çok güzel oldu.

    YanıtlaSil
  4. Saçınizin uçlarını actinizmi ? Yoksa direk mi uyguladiniz turunculuk birakiyormu?

    YanıtlaSil