8 Aralık 2015 Salı

YASEMİN KOKULU 4. YIL KUTLAMASI

Merhabalar. Geçtiğimiz günlerde sevgili arkadaşım Yasemin' in bloğunun 4. yılı kutlamaları için 12 arkadaşımla birlikte Taksim' de bulunan Konak Otel'de bir araya geldik. 

Taksim Konak Otel Taksim Meydanı' na çok yakın bir mesafede bulunan 4 yıldızlı bir otel. O gün Bergama Salonu' nda yapılan parti için bizlere çok güzel ikramlıklar hazırlamışlar. Kendilerine çok teşekkür ederim.
Sevgili Yasemin çok şık bir kıyafet seçiminde bulunmuş. İRONİ kıyafetiyle konuşmasını yaparken...

Masalarımızda bizleri birbirinden güzel hediyeler karşıladı. 

İsimlerimize özel taçlarımız ve kolonyamız RENK-YAKA PARTİ ORGANİZASYONU tarafından hazırlanmış. Çok teşekkür ediyorum.

İRONİ GİYİM bizlere indirim çeki göndermiş. Kendilerine çok teşekkür ediyorum.

Masamızı ilk gördüğümde Yasemin' in hazırladığı süprize bayıldım. İnstagram hesabımızdan bir kaç resmimizi alıp SOSYOPİX tarafından baskılanıp gönderilmiş. Resimler buzdolabımda yerini aldı. Çok teşekkür ederim.

Daha önce hiç almadığım içinden minik kağıtlara yazılmış olan mesajların olduğu FONFUN COOKİE kurabiyelerini ben maaselef oğlumdan dolayı yiyemedim, resmen elimden kaptı:)) Kendilerine çok teşekkür ediyorum.
 
Sevimli aynalarımız FULAY' IN SEVİMLİ DÜKKANI' ndan, kelebekli kokulu taşlarımız ÖZLEM SABUN' DAN, gül şekilli sabunlarımız KOKULU SABUN VE TAŞ tarafından hediye edildi. Kendilerine çok teşekkür ediyorum.
 
Masamızda ayrıca KLİKSA tarafından hediye edilen kolyelerimiz bizleri bekliyordu. Çok teşekkür ediyorum.




Masamızda ayrıca CHOCOLEB tarafından gönderilen leblebiler için teşekkür ediyorum.

Bizleri o gün yalnız bırakmayan değerli firma yetkililerimiz de vardı.

TATLIMO nun sahibi Mahmut Bey lezzetli hediyeleriyle bizlerleydi. Yanında getirdiği tatlı sepetinin çekilişle kazananı ben olunca TATLIMO keyfimiz evde de devam etti. Çok teşekkür ediyorum.
 
REVOX firmasından Gamze Hanım bizlerleydi. Ürünler hakkında bilgi verdi ve saç konusunda müzdarip olan ben:) pür dikkat Gamze Hanım' ı dinledim:)) Çok teşekkür ediyorum.
 
  Daha önce kuaförlerde gördüğüm bir marka olan REDİST firması o gün bizlerleydi. Geniş ürün yelpazesine sahip bir marka olan Redist yetkilisi Hüseyin Bey bizleri ürünler hakkında bilgilendirdi ve ürünleri inceleme fırsatı yakaladık. Saç parfümü ve serumu kullanmaya başladım. Kendilerine çok teşekkür ediyorum. 
http://www.odakparfumeri.com/
  ODAK PARFÜMERİ' den Ömer Bey kendilerine ait bir marka olan Ziyba parfüm ile bizleri tanıştırdı. Parfüm cidden kalıcı ve uygun fiyatlı. Kendilerine çok teşekkür ediyorum.
 
MİNVAL YAYINLARI' ndan Nesibe Hanım bizlere birbirinden güzel kitaplar getirmişti. Benim kitabım Özge Hacıoğlu' nun "Umuda Bavul Topladım" adlı kitabı oldu. Çok teşekkürler...

 
 
 

DR. EA yetkilisi bizlerleydi. Kendisi ayak kokusu önleyici serum hakkında bizlere bilgi verdi. Çok teşekkürler...

 
Firma lansmanları sonrası kendi aramızda harika sohbet eşliğinde çok güzel bir gün geçirdik. Sevgili Yasemin' e bu güzel gün ve emekleri için tekrar teşekkür ediyorum.






  Sponsor yazımı başka postta yayınlayacağım. Takipte kalın:)

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder