25 Ocak 2016 Pazartesi

ULRIC DE VARENS DIVINE-ISSIME EDP PARFÜM

Merhabalar. Bugün sizlere "Ulric de Varens" markasına ait "Divine-Issime" isimli parfümünü tanıtmak istiyorum. 

Daha önce bir kaç blog arkadaşım kokusunu beğendiğini söyleyince bende kayıtsız kalamadım:)

 
Parfümün üst notalarında: Mandalina ve pembe dut
Kalp notaları: Portakal çiçeği ve tonka taneleri
Alt notalarında: Sümbülteber, yasemin, vanilya ve paçuli
  Firma bu parfüm için bakalım ne demiş;
Gölge ve ışığın arasında şehvetli bir parfüm. Vanilyanın sıcak notaları, silhat ve tonka taneleri ile sümbülteber güneşin kokusuna karışır ve kokunun çekiciliğini arttırır. 
Ünlü koku tasarımcısı, Henri Bergia, Ulric de Varens adı altında tasarladı. Şişe tasarımları, Thierry de Baschmakoff’a ait 
Divine-Issime çıkış yılı : 2012.  
75 ml : 44,90 TL
30 ml : 34,50 TL

Benim yorumlarıma gelecek olursak;

- Koku olayı herkeste farklılıklar gösterir. Ben çok şekerli ya da çok çiçeksi kokuları sevmem. Bu parfüm çiçeksi bir kokuya sahip ama ben sevdim ve diğer kokularla da harmanlandığı için belli bir süre sonra koku dikkat çekici bir hal alıyor.

- Parfümün şişesi benim dikkatimi çekti. Çanta şeklinde ama bence kullanım bakımından çantaya atmalık değil.

- Kalıcılık olarak orta seviyede diyebilirim. Ama bu fiyattaki diğer parfümler arasında mukayese edersem bende çok iyi.

- 30 ve 75 ml'lik şişelerle satışa sunulmuş.

- Bu markanın ürünlerini Watsons, Rossman, Gratis, Biggmall ve kendi web sitesinden temin edebilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder