31 Ağustos 2016 Çarşamba

KİEHL'S ULTRA FACIAL CLEANSER YÜZ TEMİZLEME JELİ


Merhabalar. Bu hafta sizlere Kiehl's Ultra Facial Cleanser yüz temizleme jelinden bahsetmek istiyorum.

Makyajımız günlük hayatımızın olmazsa olmazı. Ama makyajın yanı sıra bulunduğumuz ortam ve dış faktörler gözeneklerimizin tıkanmasına neden oluyor. Bu sebeple cilt bakımına ayrı bir önem vermeliyiz.

Bir süredir Kiehl's in Ultra Facial Cleanser yüz temizleme jelini kullanıyorum.

Kiehl's bu temizleyici için;
"Cildin doğal yağlarını uzaklaştırmadan derinlemesine temizlemek ve makyajı çıkarmak için şekerden elde edilen glukozid maddesi ile özel olarak formüle edilmiştir. Skualan ve kayısı çekirdeği yağı, E vitamini ve avokado yağı gibi etkili yumuşatıcılar içeren nazik formülümüz yağ, kir ve kalıntıları temizler. Cildin doğal dengesini korumak için PH yönünden dengelidir."

Normalden kuruya dönük ve hassas bir cilde sahibim. O yüzden çoğu temizleme jelleri yüzümü kurutuyor.

Yorumlarıma gelecek olursak;

- Jel formunda ve kıvamı yoğun olan bu üründen küçücük bir miktar yüzü temizlemek için yeterli oluyor.
- Bol köpüren bir ürün değil, bolca köpürmemesine rağmen cildi güzelce temizliyor. Gerçi rimel kalıntıları için artı temizleme suyu kullanıyorum.
- Hassas cilde sahip olmama rağmen yüzümde herhangi bir alerjik reaksiyona yol açmadı.
- Ürünü kullandıktan sonra ciltte herhangi bir gerilme hissi oluşmuyor. Bu sayede de hemen nemlendirici sürme zahmetine girmiyorum.
- Tuhaf bir kokusu olduğunu söyleyebilirim. Ama rahatsız edici boyutta  ve kalıcı bir koku da değil.
- Bendeki ürün 75 ml. lik. Sitesinde 75 ml. 29TL, 150 ml. 59 TL.
- Ürünü isterseniz internet sitelerinden ya da mağazalarından temin edebilirsiniz. Ayrıca Kiehl's çalışanları sample konusunda oldukça cömertler.

İçeriği bu şekilde;

Sevgiler...

4 yorum:

  1. daha önce markanın herkangi bir ürününü deneyimlemedim ama köpürmemesi iyidir diye bilirim :)

    YanıtlaSil
  2. Denenebilir :) Kil maskesine bayılmıştım :)

    YanıtlaSil
  3. sanırım benim de deneyebileceğim bir ürün zira temizleyicilerin cildimi germesinden hiç hoşlanmıyordum bunun germemesi çok güzel

    YanıtlaSil