17 Ekim 2016 Pazartesi

REDİST TUZSUZ ŞAMPUAN

Merhabalar. Bugünkü yazımın konusu genellikle Brezilya Fönü yaptıranların tercihi olan ve saça zararlı tuz içermeyen Redist Tuzsuz Şampuan olacak.

REDİST TUZSUZ ŞAMPUAN
Ürün görüldüğü gibi dev boyutta:) 1000 ml.'lik pompalı ambalaja sahip.

Her ne kadar Brezilya Fönü yaptıranların tercihi olsa da her saç tipi için kullanıma uygundur.

Pompalı sistem olduğu için fazla ürün dökülmesi gibi bir sorun olmuyor. Bana 2 pompa yeterli geliyor.
REDİST SHAMPOO

Günlük kullanıma uygun.

İçeriğinde Jojoba yağı ve yeşil çay ağacı yağı bulunmakta.

Bende herhangi bir kepeklenme yada alerjik bir durum oluşturmadı.

Sls, paraben, silikon içermiyor.

Diğer şampuanlardan alışık olduğumuz gibi bir köpürme beklemeyin.

Temizlemesi derseniz her gün saçlarımı yıkayan biri olarak saçımı tek değil 2 kere şampuanlama durumunda kaldım ki sebebini anlayamadım.

Tekrar alır mısınız derseniz bu şampuana karşı nötr bir durumdayım. Herkes beğenmiş ama ben pek beğenemedim.

Satın almak isterseniz bazı internet sitelerinde 10-15TL gibi bir fiyata satın alabilirsiniz.

Rengi bu şekilde;
Sevgiler...

İnstagram: Makyajli Kareler


Facebook: Makyajli Kareler

3 yorum:

  1. İçeriği fena değilmiş ama etkisi de iyi olsaymış daha iyi olurmuş.. sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. sayende duyduğum bir ürün oldu, paylaşım için teşekkürler....

    YanıtlaSil
  3. Benimde kullandığım memnun olduğum bir ürün teşekkür ederim bilgiler için.

    YanıtlaSil