31 Ocak 2017 Salı

DURU MERCİMEKLİ BULGUR PİLAVI

Merhabalar. Bu hafta sizlere Duru Bulgur' un "Dual" çeşitlerinden mercimekli bulgur pilavını anlatacağım.

Normalde bulgur pilavını soğan ve domatesli severim ve naneli:) Duru' nun mercimekli bulgur pilavını deneyince bu fikrimden vazgeçtim. Çünkü tadını gerçekten beğendim.

Nasıl yaptığıma gelirsek, gerçi paketin arkasında yazıyor ama ben gene de yazacağım ama benim yaptığımla:)
Ben tereyağ sevmiyorum o yüzden sıvıyağla yaptım. Yağ biraz kızınca paketin tamamını tencereye koyup kısık ateşte yaklaşık 2-3 dk kavurdum. Paketten bulgur ölçü olarak yaklaşık 1,5 su bardağı çıkıyor. Bu sebeple ben 3 su bardağı su koydum. Ardından tuz ve buzlukta daha önce yaptığım et suyundan bir miktar koydum. Suyunu çekene kadar pişirdim. Ama pişmeye yakın üzerine toz nane koydum. Piştikten sonra 15 dk dinlendirip servis yaptım.
Afiyet olsun.

İnstagram: Makyajli Kareler


Facebook: Makyajli Kareler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder