21 Temmuz 2017 Cuma

WET'N WILD MEGALAST LIQUID CATSUIT MATTE LIP COLOR RUJ


Merhabalar. Bugün sizlere Wet'n Wild' in yeni çıkarmış olduğu Megalast Liquid Lip Color rujlarından bahsedeceğim. 

Wetn Wild Megalast Liquid Catsuit Matte Lip Color

Bendeki renkleri Berry Recognize ve Give Me Mocha. 



Gün ışığında duruşları bu şekilde...

Yorumlarıma gelecek olursak;

  • Kuruma süresi çok kısa. Kokusu çok çok hafif bir şekilde var ki o kokuyu anca şişesini yada fırçasını kokladığınızda geliyor.
  • İki seferde rengini gayet güzel veriyor. Ayrıca kalıcılığı da oldukça iyi ve uzun bir süre çıkmıyor.
  • Dudak hatlarını belli edecek şekilde dizayn edilmiş ucu oval gelen sert sünger aplikatörü sayesinde tek seferde dudak hatlarını belli edecek şekilde kolaylıkla sürülüyor.
  • Sürdükten sonra hafif yapış yapış bir his oluşuyor. Bu etki de 5-10 dk sürüyor. Bu sürede de rujun topaklanmaması için birbirine sürtmeyin.
  • Oldukça sıvı bir yapısı yok ve uygulama sonrasında dağılma ya da çizgilere dolma gibi bir sorun yaşamadım. 
  • İki kat uygulandığında bile pütürlü bir görünüm oluşturmadı. Aksine daha koyu bir görünümü oldu:)
  • Diğer mat rujlar gibi olmasa da biraz kurutma problemi yaşayabilirsiniz. Ben uygulamadan önce lip balm kullanıyorum.
  • Ruju çıkartmak istediğinizde yağlı fazlı bir temizleyiciyle çıkarabilirsiniz.
  • Hayvanlar üzerinde test yapmayan bir marka.
  • Fiyatı indirimli fiyatı 15 TL' ye geldi. Satın almak isterseniz Gratis mağazalarından bulabilirsiniz.
Dudağımdaki duruşu bu şekilde;

 Berry Recognize...

Give Me Mocha. 

İnstagram: Makyajli Kareler

Youtube: Makyajlıkareler

Facebook: Makyajli Kareler

8 yorum:

  1. Berry Recognize rengi çok hoş ama :) güzel günlerde kullanın ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım. bu renk konusunda biraz korkmuştum ama bayıldım:)

      Sil
  2. Çok beğendim ben :D Size de yakışmış aslında

    YanıtlaSil
  3. İkiside muhteşem mutlulukla kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. Give Me Mocha benim favorim ruj serisinde :) Çok yakışmış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım ben pastel 20 ye de çok benzettim bu rengi:) çok teşekkürler

      Sil